Történetek









KEDVES OLVASÓK, KRITIKUSOK!

Elérkezett a pillanat, amire remélhetőleg mindannyian vártunk. Megkezdjük a történetek publikálását. Terveink szerint, naponta kettő író művével ismerkedhettek meg.
A kihívásra készített írásokat név nélkül fogjuk feltenni, és a leleplezésig nem is szeretnénk elárulni, hogy ki készítette.
Összesen 20 író jelentkezett a játékunkra, és reményeink szerint, mindannyian el fogják nekünk küldeni a műveiket.

Az alkotásokat nem lehet pontozni /illetve, aki mégis megteszi, annak nem fogjuk figyelembe venni a hozzászólását/, amíg az utolsó történet fel nem került! 
VÉLEMÉNYT bárki hagyhat /ez esetben nem kell megvárni az összes történet felkerülését/, de természetesen az esetleges negatívumokat is kulturált formában tolmácsoljátok! A mondanivalótok tolmácsolására, rendelkezésetekre áll a megjegyzés szövegdoboz, amit minden megnyitott történet alján találhattok. A vélemény elküldéséhez nem szükséges a regisztráció!

Minden író rendelkezett egy bétával, aki átolvasta a művét, ha mégis maradt benne itt-ott elírás vagy vesszőhiba, akkor kérjük, hogy ezt nézzétek el nekik. Ez itt nem helyesírás verseny volt! Természetesen az élvezhetőség szempontjából fontos, hogy a történet ne legyen tele hibával, de aki azért jön ide olvasni, hogy mindenkibe belekössön, annak a hozzászólását törölni fogjuk!
Az utolsó történet feltöltése után 14 nap áll rendelkezésetekre, hogy minden történetet elolvassatok, és ezzel egy időben elérhetővé tesszük számotokra a pontozáshoz használható kérdőívet. 
Egyéni pontozás lesz, nem voltak kulcspárok, csak a Titkos kulcsok esetében, ahol minden kulcsot kettő írónk használta fel, de azt nem kell figyelembe venni ilyen szempontból. Minden alkotó versenyben van az összes többi játékossal. A későbbi pontozáshoz nem kell az összes történetet elolvasni, de legalább 6-7 mű ismerete szükséges lesz ahhoz, hogy érvényessé váljon a szavazat. Azért is döntöttünk úgy, hogy a pontozás csak azután fog érvénybe lépni, hogy minden történetet publikáltunk, mert sosem tudhatod, mit rejt magában a következő írás.


Fontos!

Szeretnénk ismertetni néhány szempontot, mielőtt mindenki elkezdené fenni borotvaéles karmait. A kihívás lényege az volt, hogy bizonyos keretek mellett eléggé nagy alkotói szabadságot nyújtson a játékra jelentkező íróknak. Ezért a kulcsok felhasználása többnyire nem volt megkötve. 


Karakterek



Rendelkezésre bocsátottunk nyolc férfi karaktert, akik közül minden író választott egy személyt, aki a másik főszerepet játszotta a történetében.
A szereplők között nem volt kötelező a romantikus kapcsolat, egyetlen kikötésünk volt: A férfi karakter nem lehetett halott /tehát Sirius szellemével nem lehetett dolgozni/, legalábbis a történet végéig.
Természetesen minden írónk, annyi mellékszereplővel gazdagíthatta a történetét, amennyivel csak szerette volna.

Helyszínek


J. K. Rowling. varázslatos világának nyolc helyszínét vonultattuk fel, amiből minden író kiválasztott egyet. Ennek a helyszínnek fontos jelentőséget kellett kapnia a történetben, de nem kellett végig ott játszódnia a cselekménynek.
Az író akkor is érvényesen felhasználta a választott kulcsot: Ha a főszereplői soha nem jártak ott ténylegesen de, mondjuk, minden nap elmennek mellette, egy emlékükben vagy egy álmukban szerepelt…

Varázstárgyak


A számtalan mágikus erővel bíró tárgy közül mi nyolcat jelöltünk meg, amiből minden játékos kiválasztott egyet. A tárgynak lényeges szerepet kellett biztosítani a történet cselekményében, de nem kellett folyamatosan felbukkannia. Nem volt kötelező állandóan a szereplők közelébe lennie. Pl: Ha Hermione nem hordta éjjel-nappal az időnyerőt, akkor azt nem vettük hibának.

Fogalmak

Az általunk felsorolt fogalmakat tetszés szerint legalább kétszer fel kellett használni a történet során. Minden író kiválasztott egy neki szimpatikusnak tűnő fogalmat, majd, saját belátása szerint beleírta a történetébe. Ragozta, vagy átvitt értelemben használta, ez teljesen az alkotóra volt bízva.
Pl: A törött szó esetében, lehetett egy üveg, ami eltörött, vagy az ember álma, a reményei, egy ígéret, bármi, amit ebbe bele lehetett képzelni.

Titkos kulcs

Tíz – remélhetőleg igen találékony kulcsot sikerült kieszelnünk. Minden kulcsot két írónk használta fel, teljesen a vak szerencsére bízva az elosztást, hiszen számot kellett választaniuk, de rajtunk kívül senki nem tudta milyen kulcs tartozik az adott számhoz.

Ezt a kulcsot is bele kellett építeni a történetbe, de természetesen nem ez volt a fő cselekmény száll!




Nos, reméljük, hogy mindenki élvezni fogja a napokban felkerülő történeteket, és sok öröme lesz az olvasásában! Mi már nagyon vártuk minden írónk alkotását, és igazán büszkék vagyunk rájuk, mert sikeresen teljesítették a HERMIONE GRANGER kihívás feltételeit!






Történetlista
/A címre kattintva eljuthatsz a történethez. Naponta kettő alkotást teszünk elérhetővé/





1. Történet: DÉLIBÁB itt olvasható

2. Történet: BŰNBOCSÁNAT itt olvasható

3. Történet: MEGLEPETÉS itt olvasható

4. Történet: LÉLEKVESZTŐ itt olvasható

5. Történet: IN LABRIS VERITAS itt olvasható

6. Történet: VESZTEGZÁR itt olvasható

7. Történet: BOLDOGOK, MINT A GALAMBOK... itt olvasható

8. Történet: MEGSZEREZNI KÖNNYŰ... itt olvasható

9. Történet: NE FELEDD: SZERETLEK! itt olvasható

10. Történet: UTOLSÓ CSÓK itt olvasható

11. Történet: EZ A RETTENETES SZÍV DOBOG itt olvasható

12. Történet: KÍVÁNCSISÁG itt olvasható

13. Történet: CsEDM AKCIÓ itt olvasható

14. Történet: SZÖRNYŰ IGAZSÁG itt olvasható

15. Történet: A HAJNALI NAP SUGARA itt olvasható

16. Történet: PÁRTERÁPIA, KÖVETKEZMÉNYEKKEL itt olvasható

17. Történet: A PER itt olvasható

18. Történet: A SÁRKÁNY ÜGYVÉDJE itt olvasható

19. Történet: SÁTÁNTANGÓ itt olvasható


Minden történet felkerült!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése